Klantenservice
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Retourneren
  • Bestelprocedure
  • E-books
  • Gratis e-book
  • Luisterboeken
  • Docentenservice
  • Persinformatie
Inloggen
Winkelmand
Winkelmand
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelmand
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
  • Winkelen
    WinkelenAdviseringCoachingCommunicatie en (social) mediaLeiderschapManagement
    Marketing en salesMens en maatschappijPersoonlijke ontwikkelingStrategie en organisatieWerk en loopbaan
    Top 100 Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Auteurs
    • Even voorstellen
    • Auteurs op alfabet
    • Auteur worden
  • Thema's
    • Hybride werken
  • Actueel
    • Agenda
    • Artikelen
  • Over ons
    • Boeken
    • Events
    • Platformen
Zoeken Anatomie van de verleiding (4e druk)
Terug
Delen
Link kopiëren
E-book via Bookshelf  
ISBN 9789024400874 | 4e druk
€ 36,50
Bestellen

Anatomie van de verleiding (4e druk)

Neuromarketing toegepast

Paul Postma | Boom uitgevers Amsterdam
Anatomie van de verleiding (4e druk)
Verkooppositie #249
Hoogst bereikte positie: #10
E-book via Bookshelf  
ISBN 9789024400874 | 4e druk
€ 36,50
Direct via e-mail
Bestellen
Inkijkexemplaar Plaats op wensenlijst
OmschrijvingAuteurs
Omschrijving

Neuromarketing succesvol toepassen? Paul Postma legt het haarfijn uit in Anatomie van de verleiding. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd.

 

Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling.

 

Anatomie van de verleiding biedt een volledig overzicht van de drie neuromarketingmethoden en hun toepassingen. In deel 1 van het boek staat de theorie centraal, ondersteund met talrijke voorbeelden. Deel 2 bestaat uit praktijkcases over de drie neuromarketingmethoden. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd.

 

In Anatomie van de verleiding leer je:

  • hoe je met neuromarketing je concurrenten voor kunt zijn;
  • waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen;
  • hoe je gebruik kunt maken van de fouten in het brein;
  • wanneer intuïtie wel en niet bedriegt;
  • hoe jouw informatie anderen overtuigt.

 

Anatomie van de verleiding is geschreven voor professionals en hbo-studenten marketing en communicatie.

Inhoud
Auteurs
Paul Postma
Paul Postma – econoom, Universiteit van Amsterdam – is een internationaal erkende marketingautoriteit. Hij is grondlegger van CRM, en legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk... Meer

Lees meer

Gerelateerde uitgaven

Marktonderzoekdesign
Nieuw

Marktonderzoekdesign

Iris van Hest
€ 29,50
Bestellen
Be the story
Nieuw

Be the story

Tom Rumes, Piet Sonck
€ 25,99
Bestellen
Mediapsychologie (4e druk)
Nieuw

Mediapsychologie (4e druk)

Oscar Peters, Ard Heuvelman, Bob Fennis
€ 29,95
Bestellen
Meer
Blijf op de hoogte
Ontvang onze nieuwsbrief.
Formulier succes
Formulier foutmelding
© 2021 Boom uitgevers Amsterdam

Klantenservice

Contact
Bestelinformatie
Retourneren
Bestelprocedure
E-books
Gratis e-book
Luisterboeken
Docentenservice
Persinformatie

Over ons

Boeken
Events
Platformen

Volg ons op social media

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkDisclaimerPrivacy policyDigitale content
Stuur mij wekelijks tips
De nieuwsbrief houdt je up-to-date met nieuws en aanbiedingen over boeken, e-books en meer.
Aanmelden
Formulier succes
Formulier foutmelding