Klantenservice
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Bestelprocedure
  • Retourneren
  • E-books
  • Gratis e-book
  • Luisterboeken
  • Docentenservice
  • Persinformatie
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
  • Winkelen
    WinkelenAdviseringCoachingCommunicatie en (social) mediaLeiderschapManagement
    Marketing en salesMens en maatschappijPersoonlijke ontwikkelingStrategie en organisatieWerk en loopbaan
    Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Auteurs
    • Even voorstellen
    • Auteurs op alfabet
    • Auteur worden
  • Thema's
    • Het Groot Werkvormenboek
    • Hybride werken
    • Cadeautips voor professionals
    • Managementboeken top 10
    • Coaching boeken top 10
  • Actueel
    • Agenda
  • Over ons
    • Boeken
    • Events
    • Platformen
Zoeken Handboek Marketing 4.0
Terug
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Mail Print Link
Link kopiëren
E-book via Bookshelf 
ISBN 9789024400881 | 1e druk
€ 46,50
In winkelwagen

Handboek Marketing 4.0

Digital, data-driven, direct

Paul Postma | Boom uitgevers Amsterdam
Handboek Marketing 4.0
E-book via Bookshelf 
ISBN 9789024400881 | 1e druk
Direct via e-mail
€ 46,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar Plaats op wensenlijst
OmschrijvingAuteurs
Omschrijving

Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0.

 

Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing.

Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.

 


Webinar ‘De nieuwe wereld van Marketing 4.0’ door Paul Postma

In 50 minuten op de hoogte van de ontwikkelingen van Marketing 4.0 en hoe deze in te zetten? Paul Postma gaf hierover een interactief webinar. 

 

Terugkijken kan hier.

 


 

Paul Postma op concultancy.nl

Meer weten over Handboek marketing 4.0? Auteur Paul Postma vertelt erover op concultancy.nl:

 

‘Waar vele andere marketingboeken het succes van Apple, McDonalds en Coca-Cola blijven bespreken, mijdt Postma dergelijke clichés. In zekere zin doet hij dat om het boek bruikbaar te maken voor een grotere doelgroep: “Dit boek is voor alle typen bedrijven van toepassing, ook voor het mkb.”’

 

Lees hier het hele artikel.

Auteurs
Paul Postma
Paul Postma – econoom, Universiteit van Amsterdam – is een internationaal erkende marketingautoriteit. Hij is grondlegger van CRM, en legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk... Meer

Lees meer

Webinar Marketing 4.0

In 50 minuten op de hoogte van de ontwikkelingen van Marketing 4.0 en hoe deze in te zetten? Paul Postma gaf een interactief webinar over dit onderwerp.

Gerelateerde uitgaven

Big data marketing

Big data marketing

Paul Postma
€ 37,95
Bestellen
© 2023 Boom Uitgevers Amsterdam

Klantenservice

Contact
Bestelinformatie
Bestelprocedure
Retourneren
E-books
Gratis e-book
Luisterboeken
Docentenservice
Persinformatie

Over ons

Boeken
Events
Platformen

Volg ons op social media

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
×

Businezz.nl wordt Boom.nl

Binnenkort verhuist deze website naar Boom.nl. Wil je alvast kennismaken met onze nieuwe webshop?

Ga dan naar Boom.nl

 

 

Voor een beter begrip