Het is drukker dan normaal bij onze verzendpartners. Excuses, bestellingen kunnen langer op zich laten wachten dan je van ons gewend bent.
×
 
Klantenservice
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Retourneren
  • Bestelprocedure
  • E-books
  • Gratis e-book
  • Luisterboeken
  • Docentenservice
  • Persinformatie
Inloggen
Winkelmand
Winkelmand
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelmand
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
  • Winkelen
    WinkelenAdviseringCoachingCommunicatie en (social) mediaLeiderschapManagement
    Marketing en salesMens en maatschappijPersoonlijke ontwikkelingStrategie en organisatieWerk en loopbaan
    Top 100 Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Auteurs
    • Even voorstellen
    • Auteurs op alfabet
    • Auteur worden
  • Thema's
    • Strategie
    • Communiceren op afstand
    • Veerkracht, juist nu
    • Thuiswerken met resultaat
    • Persoonlijke ontwikkeling
  • Actueel
    • Agenda
    • Artikelen
  • Over ons
    • Boeken
    • Events
    • Platformen
Top 100 Bingemarketing
Terug
Delen
Link kopiëren
Paperback & gratis e-book
September 2019 | ISBN 9789024427680 | 164 blz.
€ 23,95
Bestellen
Bingemarketing
Inkijkexemplaar

Bingemarketing

Het beste scenario voor het bouwen van je merk

Carlijn Postma | Boom uitgevers Amsterdam
Beoordeel dit product
Verkooppositie #247
Hoogst bereikte positie: #1 | 364 dagen in de top 100
Bingemarketing

Inkijkexemplaar
Paperback & gratis e-book
September 2019 | ISBN 9789024427680 | 164 blz.
€ 23,95
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
Bestellen
E-book
September 2019 | ISBN 9789024428069
€ 17,95
Direct via e-mail
Bestellen
Luisterboek
Luister via Storytel
 
Bezoeken
Plaats op wensenlijst
OmschrijvingInhoudAuteursIn de pers
Omschrijving

Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken? En waarom hebben we in marketing de grootste moeite om continu publiek te vinden voor ons verhaal? Bingemarketing biedt een verfrissende kijk op marketing in de eenentwintigste eeuw.

 

Hollywood

Hoe bouw je een merk in een tijd waarin de hoeveelheid informatie groter is dan ooit en waarin de media zo versnipperd zijn dat je je publiek amper nog kunt bereiken? Carlijn Postma neemt je mee naar dé plek waar content het product is en waar men wéét hoe je een publiek bouwt en behoudt: Hollywood.

 

Steengoede televisieserie

Vertel je verhaal als een steengoede televisieserie, en maak van elke uiting een aflevering voor je publiek. Met bingemarketing zorg je ervoor dat mensen jouw verhalen wél willen consumeren, als loyale en betrokken lezers, kijkers of luisteraars.

 

Praktisch scenario

Bingemarketing presenteert een praktisch scenario dat je kunt volgen voor de ontwikkeling van je eigen merk of organisatie. Een leidraad waarmee je bouwt aan je merk, onderbouwd met voorbeelden en theorieën uit Hollywood.

Inhoud

Inhoud

 

Trailer  7

 

Van bingewatchen naar bingemarketing 10

 

PART I The Depart

 

hoe het allemaal begon 19

De pilot voor de evolutie 25

Een nieuwe mindset 31

Showruners in plaats van marketing directors 37

Waarom, waarom, waarom 41

 

PART II Initiation

 

Je eigen televisieserie 47

Seizoenen en afleveringen 55

Een groot universum 59

Driedimensionale merkguidelines 71

Doelgroep versus publiek 79

The hero‚s journey 87

The audience journey 101

Jouw beloning 121

 

PART III The Return

 

Formats 125

Series maken 133

Contentmapping en distributie 143

Vinden, binden en activeren 161

 

PART IV The END

 

A new dawn 171

Cast & crew 173

 

Auteurs
Carlijn Postma
Carlijn Postma is eigenaar van contentmarketingbureau The Post en voorzitter van Platform Content. In 2017 werd ze uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het jaar. Ze schreef eerder Zakelijk t... Meer

Lees meer
In de pers
2019 De Stentor

Vergeet ‘gewone’ reclame. Maak er een steengoede tv-serie van, denk in afleveringen inclusief cliffhangers. Zorg ervoor dat (potentiële) klanten ze állemaal willen zien. Zegt de Zwolse marketingspecialist Carlijn Postma (41). Ze tekende haar ideeën op in een boek dat helemaal in stijl leest als een scenario voor een film. De titel: ‘Bingemarketing’. > Lees de hele recensie op De Stentor

2019 Frankwatching

Als iemand weet hoe je je publiek aan de buis gekluisterd houdt, is het Netflix wel. Of HBO. Hollywood, eigenlijk. Hoe vertel je een ijzersterk verhaal, bereik je er jouw publiek mee én zorg je dat ze jouw content ‘bingen’ bij het leven? Lees hier de recensie op Frankwatching

 

 

 

 

Reviews 'Bingemarketing'

Schrijf de eerste review over dit product
Review schrijven
Geef uw waardering:
Slecht Onvoldoende Gemiddeld Goed Zeer Goed
Bedankt voor je beoordeling.

Meer over marketing

De power van een contentplatform

De power van een contentplatform

Cor Hospes
€ 25,50
Bestellen
Marketingplan op 1 A4

Marketingplan op 1 A4

Ment Kuiper
€ 24,50
Bestellen
Bingemarketing

Bingemarketing

Carlijn Postma
€ 23,95
Bestellen
Blijf op de hoogte
Ontvang onze nieuwsbrief.
Formulier succes
Formulier foutmelding
© 2021 Boom uitgevers Amsterdam

Klantenservice

Contact
Bestelinformatie
Retourneren
Bestelprocedure
E-books
Gratis e-book
Luisterboeken
Docentenservice
Persinformatie

Over ons

Boeken
Events
Platformen

Volg ons op social media

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkDisclaimerPrivacy policyDigitale content
Stuur mij wekelijks tips
De nieuwsbrief houdt je up-to-date met nieuws en aanbiedingen over boeken, e-books en meer.
Aanmelden
Formulier succes
Formulier foutmelding