Bestelprocedure
Hoe plaatst u een bestelling?
Om een bestelling te plaatsen op onze website hebt u een account nodig. U kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volgt u dan de stappen zoals aangegeven op uw scherm. Ook voor volgende bestellingen kunt u dit account gebruiken.
U kunt er ook voor kiezen om eerst een account aan te maken. Om een account aan te maken, klikt u rechtsboven op de pagina op 'Inloggen’. Vervolgens vult u onder het kopje 'Nieuwe klant?' uw e-mailadres in en klikt u vervolgens op ‘Verder naar gegevens’. Nu kunt u uw overige gegevens invullen. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen. Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.
Stap 1: Bestellen
Klik bij het gewenste artikel op de button ‘Bestellen’ en in het pop-up venster op 'Afrekenen'.
Stap 2: Winkelwagen
Hier ziet u wat er in uw winkelwagen zit. Controleer de gegevens van uw bestelling. Klik op de button ‘Bestellen’ (of op ‘Verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen).
Stap 3: Persoonsgegevens
U kunt hier uw factuuradres en het bezorgadres opgeven. Als al uw gegevens correct staan weergegeven, klikt u op de button ‘Betaalmethode’.
Stap 4: Betaalmethode
Selecteer de gewenste betaalwijze en klik op de button ‘Verder'.
Stap 5: Bevestigen
Controleer de gegevens van uw bestelling. Desgewenst kunt u een ‘factuurreferentie’ invullen. Maak uw bestelling definitief door op de button ‘Bevestingen’ te klikken.
Indien u er voor gekozen hebt uw bestelling direct te betalen, klikt u op de button 'Online betalen' en wordt u doorgestuurd naar de pagina van de door u geselecteerde betaalmethode.
Wanneer u de bestelling succesvol hebt afgerond wordt de pagina ‘Bestelling ontvangen/Betaling succesvol' ontvangen weergegeven. Per e-mail ontvangt u binnen enkele minuten een orderbevestiging.
Indien u een digitaal product hebt besteld, ontvangt u een aparte e-mail met daarin verdere instructies.
Hebt u hulp nodig?
Neem contact op met Boom uitgevers Amsterdam, afdeling Klantenservice via (020) 520 01 20 of klantenservice@businezz.nl.