Klantenservice
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Retourneren
  • Bestelprocedure
  • E-books
  • Gratis e-book
  • Luisterboeken
  • Docentenservice
  • Persinformatie
Inloggen
Winkelmand
Winkelmand
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelmand
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
  • Winkelen
    WinkelenAdviseringCoachingCommunicatie en (social) mediaLeiderschapManagement
    Marketing en salesMens en maatschappijPersoonlijke ontwikkelingStrategie en organisatieWerk en loopbaan
    Top 100 Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Auteurs
    • Even voorstellen
    • Auteurs op alfabet
    • Auteur worden
  • Thema's
    • Hybride werken
  • Actueel
    • Agenda
    • Artikelen
  • Over ons
    • Boeken
    • Events
    • Platformen
Actueel Artikelen PIM Marketing Literatuur Prijs 2020
Terug
Delen
Link kopiëren
Marketing

PIM Marketing Literatuur Prijs 2020

  26 november 2020
  Leestijd:
  403x gelezen
Twee boeken van Boom uitgevers Amsterdam vielen donderdag 26 november jl. in de prijzen. Het boek ‘Marketing Design met Customer Journey Mapping’ van Eveline van Zeeland is door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs verkozen tot het beste marketingboek van 2020. Het boek ‘Online invloed’ van Bas Wouters en Joris Groen is verkozen tot beste marketing studieboek van 2020.
PIM Marketing Literatuur Prijs 2020

Marketing Design met Customer Journey Mapping beste marketingboek 2020

De auteur Eveline van Zeeland stelt met haar boek dat marketing veelomvattend is. Marketing Design met Customer Journey Mapping legt de nadruk op het ontwerpende en creatieve karakter van marketing zonder het onderzoekende los te laten. Eveline van Zeeland doet een gewaagde maar geslaagde poging om marketing, customer experience, design en neuromarketing te combineren, met als doel marketeers aan te zetten tot een meer op analyse gebaseerde creativiteit.

 

Juryvoorzitter Hans Molenaar: 'Deze combinatie hebben we nog niet eerder gezien. Het boek Marketing Design met Customer Journey Mapping beschrijft compleet en degelijk hoe klantbeleving is te analyseren om daarna met die kennis de beste en voor de klant waardevolle oplossingen te creëren. De auteur blijft niet steken in vergezichten maar biedt een concrete aanpak met per fase veel praktische tools die uitnodigen om direct mee aan de slag te gaan.'

 

Meer over dit boek >

 

Online invloed beste marketing studieboek 2020

Online invloed werd uitgeroepen tot het beste marketing studieboek. Bas Wouters en Joris Groen laten in dit boek zien hoe je de (nieuwe) online technieken inzet voor het realiseren van conversie en retentie van klanten, hoe je afhakers verleidt om weer aan te haken, hoe je de online marketingactiviteiten goed in de grip houdt. Online invloed blinkt uit doordat het op een heel praktische wijze bewezen theorieën uit de gedragspsychologie concreet toepast binnen het digitale marketingvakgebied. De jury vond dit naast het beste studieboek van het jaar vooral ook een must-read voor iedere zichzelf serieus nemende marketeer van nu.

 

Meer over dit boek >

 


 

Noot voor de redactie

Lees hier het blog van Platform Innovatie in Marketing. Voor meer informatie, een gratis recensie-exemplaar of contact met de auteurs kunt u contact opnemen met Astrid Geraats, a.geraats@boom.nl.

Lees meer over

Marketing

Bestel de winnende boeken

Marketing Design met Customer Journey Mapping

Marketing Design met Customer Journey Mapping

Eveline van Zeeland
€ 35,95
Bestellen
Online invloed

Online invloed

Bas Wouters, Joris Groen
€ 27,95
Bestellen
Blijf op de hoogte
Ontvang onze nieuwsbrief.
Formulier succes
Formulier foutmelding
© 2021 Boom uitgevers Amsterdam

Klantenservice

Contact
Bestelinformatie
Retourneren
Bestelprocedure
E-books
Gratis e-book
Luisterboeken
Docentenservice
Persinformatie

Over ons

Boeken
Events
Platformen

Volg ons op social media

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkDisclaimerPrivacy policyDigitale content
Stuur mij wekelijks tips
De nieuwsbrief houdt je up-to-date met nieuws en aanbiedingen over boeken, e-books en meer.
Aanmelden
Formulier succes
Formulier foutmelding