Klantenservice
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Retourneren
  • Bestelprocedure
  • E-books
  • Gratis e-book
  • Luisterboeken
  • Docentenservice
  • Persinformatie
Inloggen
Winkelmand
Winkelmand
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelmand
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
  • Winkelen
    WinkelenAdviseringCoachingCommunicatie en (social) mediaLeiderschapManagement
    Marketing en salesMens en maatschappijPersoonlijke ontwikkelingStrategie en organisatieWerk en loopbaan
    Top 100 Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Auteurs
    • Even voorstellen
    • Auteurs op alfabet
    • Auteur worden
  • Thema's
    • Hybride werken
  • Actueel
    • Agenda
    • Artikelen
  • Over ons
    • Boeken
    • Events
    • Platformen
Genomineerde boeken voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2020
Terug
Delen
Link kopiëren
Marketing

Genomineerde boeken voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2020

  22 oktober 2020
  Leestijd:
  199x gelezen
Online invloed, Platformstrategie en Marketing Design met Customer Journey Mapping maken kans op de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020
Genomineerde boeken voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2020

Uit de bijna vijftig marketingboeken die in Nederland zijn uitgebracht, zijn twaalf kanshebbers gekozen voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020. Dit zijn de nominaties in alfabetische titelvolgorde:

 

  1. Aandachtsmarketing, Klaas Weima (S2 uitgevers)
  2. Beyond Brands, Tom Van den Bergh (LannooCampus)
  3. Brand change, Thierry Cattoir (LannooCampus)
  4. Data-bedreven marketing, Danny Oosterveer (Noordhoff)
  5. De klantenergieke organisatie, Sonja Stalfoort (Van Duuren Management)
  6. Make Dust or Eat Dust 2.0 - Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering, Roland van Kralingen (Business Contact)
  7. Marketing Design met Customer Journey Mapping, Eveline van Zeeland (Boom)
  8. Online invloed - Zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten, Bas Wouters en Joris Groen (Boom)
  9. Ontmoet de Xceptionals - De transitie naar de overtreffende trap in klantvriendelijkheid, Gerrit Piksen (MarketResponse)
  10. Platformrevolutie - Van Amazon tot Zalando, de impact van platformen op hoe wij werken en leven, Martijn Arets (Management Impact)
  11. Power Brands 2.0 - De 12 wetten van het nieuwe merkdenken, Marc Oosterhout (Adfo Groep)
  12. The offer you can’t refuse - Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service?, Steven Van Belleghem (Van Duuren Management)

  

26 november: twaalf boeken op één middag

Op donderdag 26 november 2020 presenteren de genomineerde auteurs hun boek tijdens het PIM Marketing Literatuur Prijs evenement dat dit jaar online plaatsvindt. De middag biedt een unieke kans om in een kort tijdsbestek veel vernieuwende inzichten op te doen en digitaal kennis te maken met de auteurs. Aan het eind van de middag maakt de jury bekend wie de winnaar is van de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020 én welk boek de titel Marketing Studieboek van het Jaar krijgt.

 

Het interactieve, online evenement met kennissessies, prijsuitreiking en netwerkmomenten is van 16.00 uur tot 17.45 uur en toegankelijk voor belangstellenden. Aanmelden kan via www.pimonline.nl/marketingliteratuurprijs. 

 

Platform Innovatie in Marketing (PIM) wil met deze prijs de aandacht vestigen op de ontwikkelingen in het marketingvak. Uit de genomineerden van deze achttiende editie ziet de vakjury veel aandacht voor merken, klantbeleving en service bij de auteurs. 

 

Lees meer over

Marketing

Nominaties PIM Marketing Literatuurprijs 2020

Online invloed

Online invloed

Bas Wouters, Joris Groen
€ 27,95
Bestellen
Platformrevolutie

Platformrevolutie

Martijn Arets
€ 28,95
Bestellen
Marketing Design met Customer Journey Mapping

Marketing Design met Customer Journey Mapping

Eveline van Zeeland
€ 35,95
Bestellen
Blijf op de hoogte
Ontvang onze nieuwsbrief.
Formulier succes
Formulier foutmelding
© 2021 Boom uitgevers Amsterdam

Klantenservice

Contact
Bestelinformatie
Retourneren
Bestelprocedure
E-books
Gratis e-book
Luisterboeken
Docentenservice
Persinformatie

Over ons

Boeken
Events
Platformen

Volg ons op social media

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkDisclaimerPrivacy policyDigitale content
Stuur mij wekelijks tips
De nieuwsbrief houdt je up-to-date met nieuws en aanbiedingen over boeken, e-books en meer.
Aanmelden
Formulier succes
Formulier foutmelding