17 november 2016
Jaarcongres Procesmanagement
Organisaties van de toekomst zijn bezig met de overstap naar een digitaal werkende organisatie. Deze omslag is niet alleen een kwestie van anders inrichten van systemen, het gaat ook om een verandering in (werk)processen, houding, gedrag en verantwoordelijkheden.

Met nieuwe technologieën kunnen overheden meer controle uitoefenen, maar moet tegelijkertijd participatie van burgers gestimuleerd worden. Maar bij veel organisaties ontbreekt de kennis en de visie op wat – volledig- digitaal werken in de praktijk betekent.
Hoe digitaliseert u de processen in uw organisatie -en binnen de keten- én kunt u tegelijkertijd blijven voldoen aan de verwachtingen van uw klant? Hoe gaat u om met de (nieuwe) onzekerheden en risico's van digitale werkprocessen?
Zorg voor de juiste onderbouwing en de juiste focus en sluit aan bij de bedrijven die (digitale transformatie) willen versnellen.
- Hoe organiseert u uw organisatie digitaal en wat betekent volledig digitaal werken in de praktijk?
- Hoe bereid u uw organisatie én de bedrijfsprocessen voor op het nieuwe digitale stelsel
- Innovatieprocessen zijn de nieuwe primaire processen
- Nieuwe competenties en vaardigheden voor de procesmanager en de werkteams