Seminar: De psychologie van het overtuigen

De wereldwijde beïnvloedingsautoriteit
Met als slagroom op de taart: dé wereldwijde beïnvloedingsautoriteit: Robert Cialdini (speciaal over uit de VS).
Van zijn boek Invloed werden wereldwijd meer dan 3 miljoen exemplaren verkocht. In september verschijnt na 30 jaar opnieuw een baanbrekend boek: Pre-suasion.
Zes beïnvloedingsprincipes
In het seminar 'De psychologie van het overtuigen' legt Cialdini aan de hand van de zes beïnvloedingsprincipes een basis vanuit de gedragspsychologie, waarna een Nederlandse beïnvloedingsexpert de vertaalslag maakt naar de dagelijkse praktijk. U krijgt tips op tal van terreinen: van verandermanagement tot klantgerichtheid tot persoonlijke uitstraling.
Sommige mensen krijgen alles 'gedaan' bij anderen. Op de één of andere manier raken ze telkens de juiste snaar waardoor ze iedereen voor hun karretje spannen. U ook na deze seminardag!
Sprekers
- Robert Cialdini - hoogleraar Psychologie en Marketing aan de Arizona State University.
- Jeroen Busscher - consultant cultuurverandering, docent creatieve processen, HKU.
- Jos Burgers - marketing- en klantenman in hart en nieren, bestsellerauteur en veelgevraagd seminarspreker.
- Remco Claassen - rebelse spreker, auteur van o.a. de bestseller Verbaal Meesterschap
- Jan van Setten - veelgevraagd spreker, managementcoach, enter-trainer.
- Sharon Kroes - wereldkampioen debatteren, verbonden aan Debat.NL.
- Pacelle van Goethem - veelgevraagd coach en spreker op het gebied van stem, invloed en overtuigen.
- Jim Stolze - schrijver én ondernemer. Hét gezicht van TED.com in Europa.
Klik hier voor meer informatie en aanmelding